سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فتوبلاگ رضوانه

سلام

در پست قبلی تصویری از کوه هزار واقع در بخش راین استان کرمان را براتون گذاشتم.  استان کرمان هم مناطق گرمسیری داره که خودم الان ساکنش هستم و الان با وجودی که همه جای ایران خنکه ، دمای هوای اینجا 38 درجه بالای صفره و کولرمون روشن. در عین حال در فاصله دویست کیلومتری همین جا منطقه سردسیری وجود داره که روی کوه هاش برف نشسته و نمونه اش بخش راین بود که براتون نمایش دادم.

امروز تصاویری که از آبشار راین کرمان با موبایل همسر گرامی تهیه کردم را تقدیمتون میکنم. امیدوارم از دیدن تصاویر لذت ببرید. واقعا منطقه ی زیبا و خوش آب و هواییه توصیه میکنم برای یک بار هم که شده به این مکان بیاید و از آب و هوا و مناظرش لذت ببرید.

لطفا تا باز شدن کامل تصاویر صبر کنید.

آبشار راین استان کرمان

آبشار راین استان کرمان

آبشار راین استان کرمان

آبشار راین استان کرمانآبشار راین استان کرمان

آبشار راین استان کرمان

آبشار راین استان کرمان

آبشار راین استان کرمان

هوا مه آلوده واسه همین تصویر کیفیتش کمه

آبشار راین استان کرمان

 

البته فکر کنم یکی دو تا از عکسا رو با دوربین عکاسی گرفتم، دقیقا یادم نیست کدوماشه!






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 مهر 26 توسط رضوانه
طبقه بندی: آبشار راین استان کرمان
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin